vineri, 8 februarie 2008

Ce e prietenia?

Desi sunt atrasa de repetarea intrebarii din titlu pentru inceput, nu o sa o fac. De ce? Pentru ca toti ne-am fi asteptat la asta...Dar pentru ca acum am o propozitie deja scrisa, pot sa intreb: ce e prietenia?
Cu vreo 3 ani in urma v-as fi dat multe raspunsuri, cele mai multe dintre ele fiind banalitati repetate dupa altii care au avut curajul de a raspunde cumva. Acum pretind ca am mai crescut si va las pe voi sa raspundeti. Totusi, pot marturisi ca pentru mine sensul prieteniei a avansat odata cu varsta. Sper ca spre bine, inclin sa cred ca a devenit mai intim si stiu ca lucrurile vor evolua in continuare.
Toti am crescut. Nu mai suntem acei copii care isi spuneau mici secrete pe care le consideram vitale, avem lucruri cu adevarat importante de pastrat "sub lacat". Un singur lucru ma chinuie, ce te faci atunci cand prietenia te pune in situatii neplacute? Cand acea prietenie pare amenintata de lucruri impotriva carora ai putea sa lupti, dar nu stii daca e bine sa o faci? Cand nu stii daca un rau imediat va fi perceput vreodata ca un bine pe termen lung?
Prin toate acestea trec eu acum... Nu, nu o sa ma sinucid si nici nu am o depresie si nici nu am o prietena bolnava. Am doar pe cineva care isi face rau. E bine ca stau cam... degeaba? Nu cred. Si totusi, cred ca ma pricep mult prea bine la oameni ca sa vad ca un bine nu se face niciodata cu forta, pentru ca atunci el inceteaza a mai fi un bine. Cine stie despre ce vorbesc aici sa se gandeasca bine la intrebarile mele. Uneori chiar TU esti cel care trebuie sa faca ceva. DESCHIDE OCHII, DESCHIDE MINTEA!

Niciun comentariu: