luni, 21 iulie 2008

Sfarsit

Am stat in patul tau mai mult decat era nevoie
Sau voie...dar cine face diferenta?
Sunt o prezenta goala si pot sa-ti simt absenta
Doar ca un vant prin ploaie:
Acum e, acum moare.

Vreau sa ma simt femeie
Ma vreau necunoscuta
Dar nu se poate amandoua...
Misterul sa-mi aleaga viata noua
Pe care o astept-
Caci actuala m-am cam saturat s-o tot accept.

E dimineata - un nou inceput
Dar si sfarsitul e un inceput in sine...
Ma chinui - vreau sa uit de tot, de tine
Sa sar doua secunde in necunoscut.

Si-atunci te-aud venind - ti-ai amintit de mine
Incerci sa faci totul un vis frumos
Nu te minti, si eu as vrea sa fie bine!
Dar intre noi nu va mai fi tot ce a fost.

Prefer sa ma ridic - sunt rece
Sarutul tau azi nu m-a incalzit...
Stai linistit, toata durerea trece
Si nu voi regreta ca te-am iubit.

Niciun comentariu: