marți, 6 mai 2008

Remember

S-a terminat vacanta! Stiu ca trebuie sa ma apuc de invatat, dar cumva gandul imi sta tot la...table! E un joc fain pe care oricine il poate invata, chiar daca unii zic ca nu le place inainte de a...persevera. In fine, nu de asta scriu acest articol, ci pentru a imi aduce aminte(pentru a va aduce aminte) de... chestii simple care ne fac viata mai frumoasa. De exemplu vara trecuta, cu plimbari si plecat de-acasa si petreceri peste petreceri...oare cine n-a trecut prin asta? Acum cateva zile mi-am amintit ceva foarte important...ca nu mai ascultasem The Offspring de mult. Intr-o vreme, era cam tot ce ascultam, adica aveam playlistul plin de piese de-ale lor si n-as fi crezut ca le-as fi uitat vreodata. Dar am facut-o... Tot acum cateva zile, jucam table si cam luam bataie. Unde-i norocul, ma intrebam. De la calculator se auzea o melodie de pe YouTube... si atunci mi-am amintit. Odata cu Offspring, mi-au venit in minte si alte secvente din vara trecuta, asa ca m-am dus si am dat un search care m-a facut foarte fericita. Punkul este energic, iar eu am castigat la table! Asadar, din cand in cand faceti-va ceva timp si amintiti-va de voi. Amintiti-va de ce a fost si poate ca va va merge mai bine. ;)

Niciun comentariu: